Translate

poniedziałek, 17 lutego 2014

ocean granatowy



Nie mogłam nie pokazać Wam tego zdjęcia.
Jest dla mnie bardzo wyjątkowe.
Dosłownie za każdym razem gdy na niego patrzę - chwyta mnie za serce
i sprowadza na ziemię
...
Za każdym razem kiedy mu się przyglądam uświadamiam sobie jaki potencjał ma w sobie Ocean.
Czym ja jestem w konfrontacji z nim
czym jestem stojąc u jego brzegu

ja
nieśmiale,
potroszku,
powolutku,
opuszkami palców dotykam jego materii

ocean myśli
ocean tajemnic
ocean uczyć
i tylko ta łódź kołysze się po jego horyzoncie
jak gdyby nigdy nic
jak gdyby
nigdy
nic

eh, sentymentalnie się zrobiło nagle
jak dawno
jak nigdy

bo tak naprawdę miało być o pewnej rybie z tego właśnie oceanu
a teraz to już nie wypada...
więc może jutro,
może pojutrze

1 komentarz:

  1. Pięknie.....tak,tak sentymentalnie.....i tak warto żyć!...i tak warto żyć! Pozdrawiam ug.

    OdpowiedzUsuń